lördag 12 februari 2011

Deltävling nr 2 och Danny

Ikväll är det dax för nästa deltävling, jag pratar förstås om Melodifestivalen. Jag vet fortfarande inte riktigt om jag ska titta, får se om det händer något annat kul ikväll eller inte.

Efter mitt förra inlägg om Melodifestivalen har jag fått lite "skäll" för att jag inte tycker att Danny är sexig. Jag tycker att det är skitkul med alla kommentarer och för att göra er lite glada lägger jag in ett klipp på Danny från Töreboda, enligt Pinglan ska detta motbevisa mig.

Varsågod, du får själv avgöra vad du tycker, själv är jag fortfarande inte såld. ;-)

2 kommentarer:

  1. Men det är han ju! Dööösexig i mitt tycke!!!! Men smaken är ju liksom baken eller hur? Danny är helt perfekt, inte bara det snygga utseendet utan också charmen som gör honom så sexig!

    SvaraRadera
  2. Japp, där är han!

    Nu är det mitt i natten, jag hoppas att du sover gott och drömmer söta drömmar om Danny! Jag ska också krypa ner under täcket och jag vill också drömma söta drömmar, fast om någon helt annan än Danny. ;-)

    Natti, natti

    SvaraRadera