lördag 2 april 2011

Ett jobb som jag vill ha

Åh, jag har hittat ett riktigt drömjobb, att testa sandstränder och få betalt! Det är Amelia som annonserar ut detta jobb och det här är vad du förväntas göra:

"Åka på utflykter, vila i solstolar, dricka vin på lokala tavernor samt andra vanligt förekommande uppgifter i kommersiell strand- och turistmiljö. På vissa orter kan även mottagande av helkroppsmassage, drinkprovning, snorkeldykning samt bokläsning efterfrågas."

Visst låter det som ett slitigt och smutsigt jobb. Säkert finns det kackerlackor på hotellet och troligen blir du magsjuk av drinkarna. Sandloppor kan orsaka stora kliande och infekterade sår över hela kroppen och i havet simmar blodtörstiga, människoätande hajar, det har jag läst om i tidningen. (Så där ja, nu har jag avskräckt ALLA så att jag blir ensam om att söka jobbet, hehehe...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar