fredag 15 april 2011

Mina pengar är borta!

Jag har bara kvitton i min plånbok trots att jag tog ut 500 kronor för några dagar sedan. Alla pengar är borta! Någonting är väldigt fel, jag kommer inte ihåg att jag har gjort slut på dem. Vet du vad, jag tror att det är Uri Geller som har stulit mina pengar. Han som kan böja skedar vet du. Det måste vara han som tog dem, jag tittar inte på hans program Fenomen på femman, men jag är helt säker på att om han kan starta och stanna klockor via tv:n så kan han väl ta mina pengar också. Jag zappade ju förbi programmet och det räckte nog med någon sekund för att han skulle komma åt min plånbok via tv:n.

Jag är faktiskt inte ensam om du trodde det, han har stulit pengar från åtminstone ytterligare en person och har blivit polisanmäld! Jag tycker att du också ska kolla om det saknas pengar i din plånbok, vi kan ju inte tillåta att Uri Geller tar våra pengar hur som helst. Något måste göras, och det omgående. Stoppa Uri Geller nu!


(Är osäker på om jag ska sätta etikett "humor" på det här inlägget, men jag gör nog det. Det är trots allt ganska kul, även om det är synd om mannen som tror att hans pengar försvunnit genom tv:n. Han är troligen inte helt frisk...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar