söndag 22 maj 2011

Nu blev det jobbigt...

Jag har inte bloggat på en hel vecka, men det beror på att jag har varit jätteupptagen med att göra allt jag måste hinna med innan jordens går under. Harold Camping (se bild till höger) har varit helt säker på att det skulle hända igår kl. 18.00. Därför har jag ätit en massa gott, jag har tittat på en massa bra filmer (ja, The Rocky Horror Picture Show har jag sett flera gånger faktiskt) och jag har rent allmänt bara gjort sån't som jag verkligen vill göra och struntat i allt annat. :-)

Men nu har det ju blivit en jävla massa problem för mig, jorden gick ju inte under! Jag har säkert gått upp flera kilo på den här veckan och min arbetsgivare är kanske inte jätteglad heller. Jag råkade visst säga vad jag tycker till några kompisar, så nu är de inte mina vänner längre. I förrgår spelade ju det inte så himla stor roll eftersom ingen av oss skulle finnas kvar idag, men nu är det ju en aning jobbigt...

Kan man stämma den där profeten Camping, eller? Han bor ju i USA och där kan man väl stämma alla för vad som helst. Det är faktiskt hans fel att jag har blivit fet, inte har kvar mina vänner och det vette fan hur det går på jobbet. Allt det hade ju aldrig hänt om inte han hade sagt att jorden skulle gå under. Det ända som hände var ju ett ynka vulkanutbrott på Island och lite dimma på Nya Zeeland. Någon som känner en bra advokat?

Se här vad han har sagt, idag vet vi alla att han ljög som en borstbindare:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar