torsdag 15 september 2011

Fototriss - Skugga

Den här veckan är jag verkligen sen med min fototriss. Jag har inte haft tid och jag visste inte heller vad jag ville göra (kanske mest det senare...), men idag tog jag tag i uppgiften och fick fram lite rött papper och letade runt i huset efter lämpliga "skuggor". Kanske inte det mest kreativa, men när jag väl kom igång var det riktigt kul.

Här kommer mina bilder:







Om du undrar hur andra löste uppgiften, klicka här och gå till Fototriss-bloggen.

5 kommentarer:

  1. Läckert fotat. Jag gillar första bilden mest för jag får tankarna på en giraff fast det är en häst.

    SvaraRadera
  2. Jättefin triss, varma fina skuggbilder. Fint fotat. :)

    SvaraRadera
  3. Klockren skugga! Läckra färger! Bra löst uppgift!

    SvaraRadera
  4. Det blev ju en klart godkänd skuggtriss. Speciellt bilden i mitten.

    SvaraRadera
  5. En fin triss, jag gillar elefanten!

    SvaraRadera