lördag 10 september 2011

Nu blir det reklam - NIKE




The most famous shoes never made
Har du sett "Tillbaka till framtiden II"? Gillade du skorna som Michael J Fox hade på sig år 2015? Då har du din chans nu! Du kan köpa dem på ebay där 1500 par auktioneras ut, men var beredd på att betala för dem. Det första paret såldes för 37.500 DOLLAR(!) till den brittisk artisten Tinie Tempah. Jag orkar inte ens räkna ut hur många kronor det blir, men många kronor blir det. Absolut fler kronor än jag kan tänka mig att lägga på ett par skor även om de är från framtiden...

Men jag måste hålla med om att det är lite kult med dessa skor och visst hade jag gärna ägt ett par om prislappen var rimligare. Antar att jag får vänta till år 2015, då har kanske masstillverkningen kommit igång.

GP, Sydsvenskan, HD, ebay, TMZ, Daily Mail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar