tisdag 20 september 2011

Plumbking - det nya... äh... det nya helt enkelt

Den mänskliga toaborsten?
För några dagar sedan berättade jag om min katt som hamnade i toaletten och i fototrissen hade jag med en bild på en toarulle. Nu får jag chansen att göra en toa-triss, alltså tre inlägg med toalettanknytning... (Det var väl kul!) Jag ger er PLUMBKING!

Vad det är? Helt ärligt har jag ingen aning, jag fattar noll. Det innefattar i alla fall att ditt huvud ska vara i eller väldigt nära toaletten. Ja, som sagt, jag fattar inte grejen, men tydligen är det vad som ersätter planking, owling, horsemaning och batmanning. Det allra viktigaste är uppenbarligen att fotografera spektaklet och publicera det på nätet.

Mig kommer ni ALDRIG att få se göra en plumbking, jag lovar och svär.

1 kommentar:

  1. Planking har jag varit lite inne på att prova men definitivt inte Plumbking. Äckligt!

    SvaraRadera