söndag 16 oktober 2011

Nu får han väl ge sig

Jaha, så var det dax igen. På fredag går jorden under, det säger i alla fall Harold Camping. Ska man skratta eller gråta? Det måste vara något allvarligt fel på gubben men han är i alla fall ihärdig och konsekvent i sina uttalanden. Han har förutspått jordens undergång två gånger tidigare, senast var det i maj allt skulle få ett slut och nu är det alltså på fredag... Han hade bara räknat fel sist men nu är han 100% säker på att det verkligen kommer att ske. Klicka här för att läsa hans profetia.

Vad har jag då för planer för fredagen? Jo, jag brukar ju träna på fredagar så det gör jag nog nu också. Kvällen inleds med en god middag som min man lagar och sedan blir det fredagsmys i soffan framför en film. På bordet står det coca cola och smågodis. Fredagar är min godisdag så lite tur i oturen är det att jag får njuta av det på den allra sista dagen. Hoppas bara att Gud väntar till kvällen med att verkställa domedagen!

4 kommentarer:

  1. Fattar inte ens varför folk bryr sig om fyllesvammel

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag fattar inte hur många gånger jorden kan gå under egentligen.
    Visst, jorden kommer säkert att gå under, om hundratals år, jagmenar,
    om jorden verkligen hade vart i ett så kritiskt läge, så hade vi väl märkt det redan för längesen? Man tycker ju att Harold borde skjutas och låta alla människor njuta av sina liv utan oro om jordens undergång.
    Jag såg filmen "2012" inatt, och det är inte möjligt för fem öre att folk kan överleva undergången. Egentligen finns det ingenting att oroa sig för.
    Går jorden under så finns det ingen som överlever, så man behöver inte lida av det.
    Som ett ordspråk lyder: "Tar man ut sorger och oro i förväg får man genomlida det två gånger".
    Jag är bara 17 år, och är inte alls rädd för domedagen.
    Speciellt inte när orden kommer ifrån honom.
    Hoppas du får en trevlig myskväll med din man på fredag, för ni kommer ha hela natten på er att mysa framför tvn :)
    MVH En tjej på 17 år

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte vi behöver oroa oss. Gubben verkar ju inte ha alla tomtar på loftet om man säger så! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är mest förvånad över att dom orkar göra reprtage om denne knäppa gubbe

    SvaraRadera