söndag 2 oktober 2011

Veckans fönster - Kommersiellt

Förra temat på fototrissen var fönster och då passade Helena på att länka till Susanne som har en fotoutmaning som hon kallar Veckans fönster. Det tycker jag låter kul, så här kommer mitt allra första bidrag till Veckans fönster. Det är en arkivbild och bilden är fotad med en liten, halvkass digitalkamera. Jag gick förbi det här fönstret varje dag under en semestervecka och kunde tillslut inte motstå att fota lampan med de svarvade benen. :-) Klicka på bilden för att se den i större format.



För att hitta flera kommersiella fönster, klicka här.

4 kommentarer:

  1. Häftigt, såg inte att det var en lampa först! Jag måste erkänna att jag gillar sådana där lite knäppa och kitschiga saker :0)

    SvaraRadera
  2. Hihi...vilken otrolig skapelse! Vilket spännande fönster du hittade. Där kan man bli ståendes en stund.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Hehe, vilken lampfot, eller det kanske är lampfötter i det här fallet. :)

    Hjärtligt välkommen till Veckans fönster!

    SvaraRadera